28 octombrie 2012

Mărul din basmul "Albă-ca-zăpada"

     Fiind la tema fructelor, mi-am amintit de basmul "Albă-ca-zăpada şi cei şapte pitici", unde la centrul Artă am lipit mărul magic, nu otrăvit.
    Eu am înlocuit anumite cuvinte, am schimbat unele pasaje ţinând cont de vârsta mică a grupului de copii. Astfel, mărul otrăvit a devenit magic fiindcă a adormit-o pe fată, expresia "mama vitregă" a rămas doar regina care era o femeie(vrăjitoare) rea, Albă-ca-zăpada s-a rătăcit de vânător (nu a vrut să omoare fata), sicriul era doar un pat de sticlă, am sărit peste secvenţa din filmul de desene animate cu preschimbarea reginei în vrăjitoare, spunându-le că s-a îmbrăcat în haine de bătrână (babă), etc.
     Precizez că este vorba de copii de 2-3 ani, seria 2010-2011.

 






Mulţumim de vizită!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu